ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ З МОЛОДИМИ ВЧИТЕЛЯМИ

           Важливим напрямом науково-методичної роботи у загальноосвітньому навчальному закладі є  робота з молодими та малодосвідченими вчителями. Успішна педагогічна діяльність молодого вчителя залежить не тільки від його професійної підготовки і особистих якостей, а й від того, у який колектив він потрапить, які умови праці й побуту йому створять, яку надаватимуть методичну допомогу, як стимулюватимуть його ініціативність і творче начало. Ще А.С.Макаренко писав, що справжнім учителем-вихователем можна стати після кількох років роботи в хорошому педагогічному колективі.
         Система професійної підготовки вчительських кадрів – це цілісний процес, у структурі якого особливе місце посідає діяльність молодого вчителя після закінчення вищого навчального закладу, його адаптація до професії педагога.
         Вся робота  в школі з молодими спеціалістами умовно поділяється на три нерівнозначних за змістом, обсягом і завданнями  етапи адаптації: підготовчий, етап формування розвитку знань і вмінь навчально-виховної роботи та підсумковий.
         На першому етапі адаптації  відбувається ознайомлення молодого вчителя з вимогами до професії, його включення в самостійну професійну діяльність, зіставлення рівня готовності до роботи з вимогами навчально-виховного закладу.
         Другий етап пов»язаний із процесом подолання труднощів навчально-виховної діяльності й початком формування майстерності молодого вчителя.
       Третій етап – це етап високої адаптованості, він є результатом ефективності діяльності молодого вчителя на попередньому етапі. Для цього етапу характерний високий рівень самостійності молодого вчителя, його творчий підхід до навчально-виховної діяльності..
         
ПРАЦЮЄМО З МОЛОДИМИ ПЕДАГОГАМИ

ЗАОЧНА ШКОЛ МОЛОДОГО ПЕДАГОГА

4 комментария:

  1. Для того, щоб молодий учитель зміг утілити свої професійні задуми, необхідні спеціальні знання. Певне коло знань він отримує, ще навчаючись у вищому навчальному закладі. А доповнювати і поглиблювати отримані знання він має безпосередньо у школі. Професійне ставлення особистості педагога – процес тривалий, багато в чому залежить від його професійної підготовки, особистісних рис, від того в який колектив він потрапив, чи дуже любить дітей і знаходить радість у спілкуванні з ними, від віри в те, що кожна дитина може стати чудовою людиною, від уміння дружити з дітьми, перейматися їхніми успіхами й невдачами, знати душу дитини.
    Дякую за корсні матеріали.

    ОтветитьУдалить
  2. Я Вам вдячна за вичерпну інформації про роботу з молодими вчителями. Семінар дозволить переглянути методи та засоби роботи на данному етапі та вдосконалити її в майбутньому.

    ОтветитьУдалить
  3. Матеріали, які розміщені на блозі - цікаві та необхідні для користування в навчальних закладах. Особливою формою методичної роботи в Малокатериннівській гімназії є робота «Школи молодого вчителя». Молоді спеціалісти Павлюченко Л.М., Костенко А.С., Подимай А.Ю. вчаться: як правильно вибрати метод чи прийом роботи на уроці, чим зацікавити учнів, як активізувати їхню навчальну діяльність. Молоді вчителі є активними учасниками всієї методичної роботи гімназії, районних та обласних конкурсів, семінарів, відвідували уроки колег та самі провели відкриті уроки, прийняли участь в декаді молодого вчителя «Мої перші успіхи та досягнення»
    З метою підвищення професійної компетентності для молодих вчителів проведено круглий стіл «Педагогічна творчість як основа формування педагогічної майстерності», семінар «Володіння основами педагогічної техніки – необхідна умова озброєння технологією», тренінг «Сучасні технології навчання», ділову гру «Методичні прийоми формування мотивації навчання». Молоді педагоги є активними учасниками всіх заходів та конкурсів які проводяться на рівні школи та району:
    - Вчитель Павлюченко Л.М. - підготувала призера районного, обласного та республіканського етапів конкурсу імені Т.Г.Шевченка ученицю 5-б класу Шерстюк Єву;
    - молоді вчителі Павлюченко Л.М.. Костенко А.С., Подимай А.Ю. представили портфоліо своїх досягнень на сайті ЗОІППО в рамках «Тижня молодого вчителя» Запорізького району. Вважаю, що робота з молодими вчителями дуже важлива та необхідна.

    ОтветитьУдалить
  4. Матеріали, які розміщені на блозі - цікаві та необхідні для користування в навчальних закладах. Особливою формою методичної роботи в Малокатериннівській гімназії є робота «Школи молодого вчителя». Молоді спеціалісти Павлюченко Л.М., Костенко А.С., Подимай А.Ю. вчаться: як правильно вибрати метод чи прийом роботи на уроці, чим зацікавити учнів, як активізувати їхню навчальну діяльність. Молоді вчителі є активними учасниками всієї методичної роботи гімназії, районних та обласних конкурсів, семінарів, відвідували уроки колег та самі провели відкриті уроки, прийняли участь в декаді молодого вчителя «Мої перші успіхи та досягнення»
    З метою підвищення професійної компетентності для молодих вчителів проведено круглий стіл «Педагогічна творчість як основа формування педагогічної майстерності», семінар «Володіння основами педагогічної техніки – необхідна умова озброєння технологією», тренінг «Сучасні технології навчання», ділову гру «Методичні прийоми формування мотивації навчання». Молоді педагоги є активними учасниками всіх заходів та конкурсів які проводяться на рівні школи та району:
    - Вчитель Павлюченко Л.М. - підготувала призера районного, обласного та республіканського етапів конкурсу імені Т.Г.Шевченка ученицю 5-б класу Шерстюк Єву;
    - молоді вчителі Павлюченко Л.М.. Костенко А.С., Подимай А.Ю. представили портфоліо своїх досягнень на сайті ЗОІППО в рамках «Тижня молодого вчителя» Запорізького району. Вважаю, що робота з молодими вчителями дуже важлива та необхідна.

    ОтветитьУдалить